vrijdag 28 november 2014

The color RED

- Sorry by the way dat ik niks heb gepost, volgende week komt er zeker weer een blogpost, en ohja nog iets anders. Dat zie je helemaal onderaan! - In deze tijd van het jaar word best veel rood gedragen. Het is nu ook herfst en dan kome deze kleuren ook in de mode, want je gaat natuurlijk geen felle kleuren meer aan doen. Je ziet rood niet alleen in kleding maar ook in make-up en schoenen..

Hi everyone!

Rood of bordeaux of andere roodachtige kleuren passen zeker goed bij dit seizoen. Ook bij kerst maar dus ook bij herfst. Elk seizoen heeft wel z'n eigen kleuren. Anyway je ziet destijds ook vaak flanels en die zijn meestal rood. De andere herfstige kleuren zoals: donkergroen en donkerblauw zie je ook vaak in flanels. Maar ook in andere soorten kledingstukken; rokjes, leggings, sjaals, schoenen. Maar in make-up ook; lipstick. Wat je destijds ook vaak ziet is dat mensen op hun rokje of andere kledingstukken een soortvan schots printje hebben. Ik weet niet precies hoe het heet maar als je 't niet snapt staat het plaatje er van hieronder. Hoe je dit allemaal kan combineren en hoe het er allemaal uit ziet zie je ook hieronder;

- Schoenen:

Wat ik erg veel zie zijn Dr. Martens. Je moet er maar van houden maar ik zie ze vaak in her bordeaux of zwart. Alleen een nadeel van deze schoenen zijn dat als je ze inloopt ze erg pijn doen. Een tip daarvoor is dat je hele dikke sokken over elkaar aan doet. Het is raar maar dan heb je niet veel pijn. 

Combineren: 





Je kan ze combineren met de kleuren rood natuurlijk, wit, en zwart. Misschien ook met zo'n panty die een beetje doorschijnt. Je kan natuurlijk zelf weten hoeveel je wilt dat 'ie doorschijnt. Personelijk vind ik het niet echt mooi als je panty heel erg doorschijnt.. Anyway je moet natuurlijk zelf kiezen wat je zelf leuk vind!

- Printje.  

Deze print zie je vak bij flanels. Maar ook bij rokjes, leggings en nog vele andere dingen. Vaak in het rood maar ook in het donkergroen en donkerblauw.

Combineren;



Het licht er natuurlijk aan welke flannel je hebt maar meestal past iets zwarts of wits met een spijkerbroek er wel bij zoals dit setje hierboven. 


Hierboven zie je zo'n rokje. 


Hier heb je een sjaal met nog zo'n printje. Deze sjaal, of zo iets heb ik gezien bij de Primark dus als je 'm leuk vind kan je de sjaal daar kopen. 



- Red lips.


Zoals ik al net zei word het kerst, rood dus. En de make-up moet er ook een beetje bij aansluiten. Zoals nu: de lippen. Op deze foto zie je al dat ze een flanel aan heeft en daar staat haar lipstick ook mooi bij. 

Dit was alweer mijn blogpost. Volgende week staat er zeker weer een online! Maar er komt ook iets nieuws op mijn blog. Vanaf 5 december komt er elke 3 dagen in een week een .. Days Until Christmas waarin ik een weetje, korte simpele diy, of iets anders leuks post. Dat was even een korte omschrijving. Ik hoop dat je deze blogpost leuk vond en dat je .. Days Until Christmas ook leuk vind! En als je misschien een diy op internet ziet die ik wel zou moeten posten op mijn blog. Stuur die dan naar mijn twitter account - @maesyisa 

Ennehh tot de .. Days Until Christmas!!
Bye!! 
















Geen opmerkingen: