zondag 25 mei 2014

I love fashion bloggers


Hey, misschien kennen jullie het al en misschien ook niet. Maar ik heb een beetje lopen googlen want ik wou een blog zonder dat blogspot.nl enzo. Dus ik liep te googlen en vond opeens dat. Het is niet een nieuw blog maar ongeveer net zoals bloglovin. Ik heb geprobeerd bloglovin te gebruiken maar ik weet niet hoe dat werkt. Misschien kan ik er nog wel een keertje naar kijken, maar dat komt later wel. Dit was veel makkelijker en overzichtelijker! En het registreren was ook niet zo ingewikkeld. Maar hoe post je zeg maar je blogposts? Ik dacht dat het van zelf ging. Niet dus... Maar oke, het is zoals ik net zij in principe net zoals bloglovin, alleen andere kleuren, wat ik eigenlijk ook veel leuker vind dan bloglovin. Bloglovin vind ik een beetje saai. En ilovefashionbloggers vind ik wat leuker. Ik heb me er op aangemeld en ik heet beautyxsparkles natuurlijk. Klik op deze link en volg me! - http://www.ilovefashionbloggers.com/profile -. En ze hebben zelfs een youtube kanaal wat natuurlijk ilovefashionbloggers heet. Ik heb de filmpjes nog niet gekeken maar ze zijn vast leuk. En weet jij een blog voor mij waarop ik niet dat blogspot hoef te gebruiken en het gratis is. Ik loop er al zoo lang naar te zoeken maar ik kan het maar niet vinden. Ik moet gewoon een perfect blog hebben. Maar het is best moeilijk om ze te vinden. Want dan moet je er weer voor betalen, of dit. of dat. Achja.. Maar volg me op ilovefashionbloggers dan word je altijd op de hoogte gehouden van mijn nieuwste blogposts ( als het lukt. als je weet hoe het moet stuur me dan een berichtje op twitter )! Ly, isa