zondag 1 juni 2014

Wishlist maand #1

Ik vind van alles leuk! Jammer genoeg kan ik niet alles kopen. Ik ben niet rijk.. Maargoed, elke maand komt er een wishlist waarin staat wat ik allemaal leuk vind en graag zou willen kopen! Ik heb nu maar 1 ding op mijn wishlist staan maar volgende maand komt er weer een wishlist met hopelijk meer! Lees verder voor mijn wishlist!

Op mijn wishlist van deze maand staat er maar 1 ding zoals ik net al zei. Ik vind 'm wel heel leuk! En misschien vinden jullie deze ook wel leuk! Hieronder staan de prijzen enz.

Slip on;

Slip on - leer - roze
Ik vind deze zoo leuk! Ik had ze bij FOREVER 21 gezien maar ze waren helemaal uitverkocht! Ik twijfel nog wel een beetje want ik ze wel eerst sowieso passen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heten ze gewoon; slip on. Het staat er dus ja.. Ze zijn er ook van Vans, die zijn ook best leuk maar ik ga denk ik toch voor deze. Ze zijn cute en ze zien eruit alsof ze erg lekker lopen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prijs: 79,99
Waar te koop: Sasha.
Kleuren: zwart, wit, roze.
Info: Comfortabele leren slip-ons voor dames.De schoen is van binnen gevoerd met textiel en heeft een leren inlegzool. Het elastiek op de wreef is in dezelfde kleur als de schoen voor een mooie afwerking. Dankzij de dikke zool lopen deze slip ons heerlijk dankzij de extra demping.

Dat was mijn wishlist en ik hoop dat jullie het leuk vinden. En ja, doeii!