maandag 2 juni 2014

Espadrilles?!

Espadrilles😍Ik moest ook even goed kijken wat daar stond.. Espadrilles. Ik vind het een beetje bohemian achtig. Zelf vind ik ze niet echt leuk. Maar ik zie ze wel! Lees verder als je meer wil weten over de Espa.. ehh, Espadrilles!

Je ziet ze vaak met een hoge zool, die vind ik dan wel het meest mooi. Maarja, ieder z'n eigen smaak! De Espadrilles zijn eigenlijk een soort van sandalen, ze komen oorspronkelijk uit de Pyreneeën. De zool is van touw en verder is het van katoen en / of canvas gemaakt. Je kan ze vinden met een hoge zool, lage zool en een sleehak. En natuurlijk met allerlei printjes. ( Shoptip: bij de Bershka heb ik aparte gezien, eentje met wit kant. Leuk toch!? ) Meestal staan er atec printjes op, maar je kan ze ook bij verschillende merken vinden. Ik heb ze nu alleen nog maar bij Chanel gezien. Verder zijn ze gewoon te koop bij winkels. Ik heb ze gezien bij de Bershka, Sasha en Zalando. Neem een kijkje als je niet kan wachten tot je ze kan kopen! 

Dit was mijn artikel dus doeii!!
kusjes