zaterdag 14 juni 2014

I Love Summer!

Hi, ten eerste sorry dat ik heel lang niks meer heb gepost. Sorry daar voor. Nja, ik was druk met andere dingen enzo. Maar oke, ik heb nu weer een nieuw artikel! Of ja, tag. Dit keer I Love Summer tag. Sommige vragen heb ik zelf bedacht en sommige heb ik van het tag blog - www.beautybeforebreakfast.nl - en van Vera Camilla en nog van andere blogs. Lees verderr 




1. Wat is jou favoriete nagelak deze zomer?
De mooie blauwe van Essence die je hier beneden ziet. Ik heb er 1, de andere vind ik niet zo zomer achtig zoals deze.


2. Waar zou je deze zomer graag naartoe willen gaan?
Frankrijk of Spanje. Lekker warm, zonnen, zwemmen!

3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Mijn croptop's met mijn highwaisted short. Dat vind ik zooo lekker zitten!

4.  Wat is je favoriete zomer parfum?
Ik heb er 2, want ik kan gewoon niet kiezen. Ze komen allebij uit Duitsland en eentje kan je ook in Nederland kopen. En dat is die van Hollister - In Utrecht zit een Hollister YAY :D -. En een van Gilly Hicks.




5. Wat vind je het allerfijnste aan de zomer?
Ik vind ze zomer gewoon lovely! Je gaat op vakantie naar een warm land, je kan lekker zwemmen, je hoeft niet met zo'n dikke winterjas te lopen, het is lekker warm! Ik heb nog zooo veel te zeggen over de zomer! Zomer is ook het leukste seizoen, vind ik. Ik ben ook in de zomer jarig! Dus dat vind ik al helemaal leuk! Het blijft langer warm.. En, ja! De zomer is gewoon perfect! 

6. Wat is je favoriete zomer drankje?
Smoothie's! Deze zomer ga ik heel veel smoothie's drinken! Het is gezond en zoo lekker! Ik begin nu al echt zin te hebben in een smoothie! Mijn favoriete combinatie is met avocado, mango, honing ( ja ik doe er honing in, hihi ) en nog iets van rood fruit.

7. Wat is je favoriete zomerkleur?
Pastel! Lieve, lichte kleurtjes! Donkere kleuren zijn het nu echt niet!

8. Welke zomertrends van deze zomer vind je het meest leuk?
De pastel dingetjes, de fruit printjes, de bloemenprintjes en de bohemian achtige dingen. En natuurlijk de croptops!

9. Ga je liever naar een zwembad of het strand?
Licht er aan, aan de ene kant ben ik bang als ik in de zee zwem dat er dan een of ander beest me bijt of iets, dus dan wil ik liever naar een zwembad. Maar het strand vind ik gezelliger omdat, je daar lekker kan liggen zonnen en zo. Eigelijk allebij wel!

10. Heb je zomer tradities?
Ja, met m'n familie. Elke zomer ga ik met m'n familie op een bepaalde dag naar Bergen aan Zee. Op lampionnetjes dag. Vroeger vond ik al die lichtjes natuurlijk geweldig! En nu mijn nichtje. Voor mij zijn al die lichtjes niet meer zo belangrijk maar het shoppen daar en het strand vind ik natuurlijk wel leuk! Als afsluiting gaan we daar ergens naar de kijkduin die super hoog is en waar ik vroeger altijd van af rende, elk jaar vind ik het weer zoo leuk!

Dat was de laatste vraag. Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden net zoals alle andere! Als je een tag aan me door wil geven stuur effe op twitter. En ik geef deze tag door aan iedereen die hem ook wil!
Bye! En een fijne, lovely zomer!