woensdag 27 augustus 2014

I'm back!

Sorry, sorry, sorry, sorry dat ik een hele lange tijd niks meer heb gepost. Ik kon niks meer verzinnen en had er niet meer zo'n zin in. Maar ben weer back! En probeer ik meer te posten op mijn blog. Ik dacht een tijdje terug er ook al aan om dit te doen, maar dacht: wat moet ik dan posten? Ik heb weer wat inspiratie enzo. Dus het komt allemaal weer goed. En hebben jullie tips laat het dan op twitter horen. Ik heb mijn blog ook een beetje anders gemaakt en hoop dat jullie dit ook leuk vinden. En, oh ja in mijn style qua kleding ben ik meer naar het hipster toe gegaan en dus zie je dat ook op mijn blog. Er komen natuurlijk ook wel dingen over make-up enzo, maak je maar geen zorgen. Maar dan weten jullie alvast. En ik kan niet regelmatig posten en denk ik ook weinig. Want ik ga binnenkort naar de 1e - voor mij 1 september dus -. Huiswerk enzo.. Maar ik doe m'n best om zo veel mogelijk te posten! En sterkte met de kinderen die deze week al naar school moesten. Dus laat het me weten als je iets weet waarover ik kan posten! 
Doeii!! 

Geen opmerkingen: