maandag 1 september 2014

My cruiser ♥️

Hi!
Ik heb pas een skateboard gekocht en ben er heel erg blij mee! Ik heb een cruiser, en voor de mensen die niet weten wat een cruiser is, het is een kleine skateboard. De maat is te vergelijken met een grote penny board. Ik heb hem gekocht omdat ik op we heart it ( een app en site ) allemaal penny boards zag en ik vond dat helemaal leuk, dus ging ik er een beetje naar opzoek. Ze zeggen dat de penny board instabiel is en nu snap ik wat ze bedoelen. Want hoe kleiner het board hoe instabieler het is. Een penny board is volgens mij kleiner dan die van mij en dus instabieler dan die van mij. Maar we gaan verder, en een paar dagen later ging ik baar scheveningen en zag ik ze daar allemaal met zo'n skateboard en toen wilde ik er ECHT een. Dus ik ging op websites kijken voor zo'n pennyboard maar ze zijn allemaal best wel duur. Een tijdje later ging ik bij zo'n winkel genaamd skatestore kijken en zag ik hele leuke. Ze hadden penny boards en allemaal andere boards maar ze zeiden dat dat instabiel is en dit en dat. Ik keek toen naar andere boards en toen ik eentje had gekozen heb ik hem gekocht, en nu heb ik 'm dus. Ik vind hem vooral leuk door de onderkant ( of hoe je dat ook noemt ). Er staan golven op en dat vind ik zoo leuk. Hij kostte 124 euro, en ben blij dat ik geen penny board heb gekocht. Een penny board is niet slecht, maar dus wel instabiel. Dit is 'm dus ->
Het merk is Dusters en ja, ik vind hem fijn rijden en vind hem gewoon erg leuk. 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en dat jullie hier iets aan hadden! 
Doeii

Geen opmerkingen: