zondag 21 september 2014

Oh my grande!

Oh my grande! Ja, je ziet het al dit artikel gaat over Ariana Grande, over haar album, outfits, ect









Ariana Grande | via TumblrDit is natuurlijk een geweldig artikel voor de arianators. Ariana is een te gekke meid! Ze is knap en kan mooi zingen. Haar album is daarom nu ook zo'n enorme hit. Net zoals haar nummers die maar steeds op de radio langs komen. Ik ben geen fan maar moet wel zeggen dat ze goed kan zingen. Het leukste liedje uit haar album My everyting vind ik dan toch wel 'Problem'. Ik vond haar niet alleen mooi zingen maar ik heb ook leuke foto's of nou ja, fashionfoto's gespot. En die wou ik dus even delen. Ik heb er een uitgekozen die ik echt heel erg leuk vond. Deze dus: 

 De outfit is gewoon perfect! Ik ben er gewoon helemaal verliefd op! Vooral het rokje, ik zou dan niet zo snel het rokje dragen maar het is wel heel erg leuk! Alles matcht en zou het hele setje zo over willen nemen!      

Rok:

 - Ik heb de rok bij de H&M gezien, niet helemaal hetzelfde maar het lijkt er wel op! Wat bij Ariana zwart is is dan donkerblauw.
                                           
- Ik heb nog zo'n rok gezien maar dan bij de Forever 21 , wel compleet andere kleuren, maar hetzelfde principe en met zo'n zwarte band zoals je bij Ariana ook ziet.                                                                                                  
Het shirt kan ik helaas niet vinden, misschien vind ik 'm later en dan laat ik het zeker horen! 
In het volgende artikel laat ik weer een celeb zien of misschien wel iets anders! 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!
Doeii!

Geen opmerkingen: